HTML

Alters of 42

Az élet értelmének alternatívái a mindennapjaimból!!! Persze csak pozitívan, néha kirohanósan! Tényleg: lehet pozitívan mérges lenni!?!? Lássuk...

Twitter friends

IndaFotó képeim

PicasaWeb Galery

Nincs megjeleníthető elem

FlicR

Nincs megjeleníthető elem

Linkblog

Az élet értelme... vagy a világé...

2007.07.27. 22:56 Leni

Nem gondoltam arra, hogy ennyire egyszerűen találok egyet.Torok Judit
Főleg nem péntek este!
2007-ben, nyáron, július végén, mikor 2 tűz között égve egyszer csak még Sarlóspusztán Valaki felém nem hajolt és kérdezett.
- Figyu, nem lehet zenét berakni???
Nagy mosollyal tette mindezt és akkor még fel sem fogtam, hogy mi is történik. Válaszom egyszerű volt és szokásosnál is viccesebben az
- Édes egyetlen virágszálam csak nyugodtan szolgáld ki magad... - És megtette!

Csillámló hang zendült fel a hangfalakból melynél csak a napfény volt csillámlóbb a amint a medencéből tükröződött. A mosoly gazdája visszaszökelt a másik oldalra a naracsos melltartójában és füligérő mosollyal kezdett bele a tátogásba amint Corinne Bailey Rae nekikezdett a hangfalakból. Tátogott legalábbis kellően messze volt ahhoz hogy csak ezt lehessen érzékelni. De átélte és ezért ráküldtem a jó választás jelzést a kezemmel valamint hogy "anya ez rendben van de nagyon" nemzetközi kézjegyét!



Vicces mert Rae-t pont pár napja hallottam először annak ellenére hogy állítólag a kereskedelmik tolták az elmúlt hónapokban. Életigenlős, funkos, soulos szeretem zene és fincsi hang, bárki bármit is mindjon a jelzőimről.
Jóóóóóó - ahogy Beus mondaná!
És erre, nagy mélán ülök ottan, a medi melletti padon és a mosoly odaszökel mellém, lehuppan, megvonja a vállát és kinyitja a száját...
Hang... ugyan olyan csillámló mint ami a hangfalakból árad. Bevallom nem fogtam fel abban a másodpercekben, hogy mi történik. De ugyan azt hallottam mint ami a hangfalakból hallatszott. Sőtt, nem tudtam, hogy mi az ami a hangfalakból jön és a mellettem ülő torokból. Nem találtam szavakat! Mint ahogy most sem igazán.
Mikor a péntek estén, megkaptam a telefont, hogy 0670....

- Tudod én vagyok a Rae-t énekelte... le tudnál vinni a Balatonra mert én is megyek...
- Persze, hogy ...
De volt egy hátsó szándékom és megnéztem azt a myspace oldalt amit a mosoly gazdája megjelölt mint hangjának hordozóját. Nos, a hold még nincs teli, és a töcskök is zengenek a St. Lawrenci zöldellésben itt Budapest határában; továbbá nem vagyok egy zenei fenomén, de hosszas tapasztalás alapján mondhatom, hogy a jóóóót azt meghallom, meglátom, megérzem!

Török Judit
alias Jude
a mosoly gazdája a legjobb amit hosszú ideje hallottam.
És pont!
Non pluss ultra!
Kész!
Passz!
Ennyi!
Halgassátok! -> Jude on MySpace


Szólj hozzá!

Címkék: zene jazz funk jude bossa nova

A bejegyzés trackback címe:

https://alters42.blog.hu/api/trackback/id/tr21126759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása